Wednesday, October 25, 2006

私の家族。。。2番。。。


私の家族は三人います。父と母と私がいます。父の名前はブライヤンです。父は私の義理(ぎり)の父です。かれは母の三人めの(おっと)です。父はIBMの会社員でした。今は退職(たいしょく)しましたです。母の名前はジョイス。母は心理(しんり)学者(がくしゃ)です。それは私の家族だし、ペトもいます。二匹猫がいます。名前はバンザイとミシャです。私の家族は面白くないですね。でも私は家族を愛しています。

1 Comments:

Blogger Ma world said...

Long time no see~~
You looks so happy with your family. In the U.S most of parents are working together?
and what about divorce rate?
is that extremly high?
i will wait your ansewer~
Take care~~~

4:43 AM  

Post a Comment

<< Home